نوآوری ها

بیش از چهل سال، نوآوری های خلاقانه ای را آغاز کرده و بیش از 70 اختراع را به ثبت رساندیم.
روابطی که ما با جوامع مختلف ایجاد کردیم (متخصصین بهداشت، زیبایی و تندرستی و همچنین کاربران ما) به افزایش ظرفیت نوآوری ما کمک کرده اند..

2020

Biphase Lipoalcoholic,نائوس اولین محصول آرایشی – بهداشتی بایوسیدال را اختراع کرد.

 نوآوری مهم نائوس، که مزایای آن هدیه‌ای برای جلوگیری از همه‌گیری پاندمی کووید_19 می‌باشد.

2017

Photoderm Nude Touch

ضدآفتاب Photoderm Nude Touch، یک محصول مراقبت از آفتاب مینرال، کامل و ضدبراقی است که به طور خاص، برای پوست‌های مختلط تا چرب طراحی شده است. این محصول، علاوه بر محافظت بسیار بالا در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، باعث تقویت و زیبایی پوست شده و به اکوسیستم طبیعی آن احترام می‌گذارد.

2016

مجموعه Intensive توسط Institut Esthederm

یک پیشرفت غیر منتظره در سفارشی سازی راه حل های اضطراری مراقبت از زیبایی پوست. مراقبت ایده آل برای حفظ و یا بهینه سازی نتایج روش های زیبایی شناسی. موثرترین مولکول ها در دوز مناسب، تلفیقی از کارایی و تحمل پذیری.

2013

Atoderm Intensive توسط Bioderma

فرمول فوق العاده التیام بخش برای پوست خیلی خشک تا آتوپیک. دارای فرمول انحصاری Skin Barrier Thrapy ™ که به بازسازی لایه محافظ سالم پوست به صورت بیولوژیکی و پایدار کمک می کند .یک محصول مراقبت از پوست که احساس خارش را التیام می بخشد و احساس نیاز به خارش را کاهش می دهد.

2012

Sebium Global توسط Bioderma

با ترکیبی از فرمول های انحصاری  ™Fluidactiv و Bakuchiol، این محصول سبب تولید مجدد چربی طبیعی پوست نزدیک به پوست سالم می گردد. به صورت بیولوژیکی بر روی علل و پیامدهای پوست مستعد به آکنه عمل می کند.

2011

Etat Pur

خلق برند Etat Pur. یک رویکرد شبیه بیولوژیکی مراقبت از پوست برای فراهم آوردن فقط آنچه که پوست به آن نیاز دارد. نه بیشتر و نه کمتر. محصولات خاص مراقبت از پوست، متشکل از مواد تشکیل دهنده در تعامل کامل با پوست و مواد خالص فعال که به بهترین شکل مشکلات موقتی را با دوزهای بهینه هدف قرار می دهد.

2010

™Matricium توسط Bioderma-یک وسیله پزشکی استریل

اولین محیط 100٪ شبه بیولوژیکی برای بازسازی سلول و بافت، 100٪ الهام گرفته از پوست است. فن آوری انحصاری در سراسر جهان که نتیجه 14 سال تحقیق در بیولوژی پوست می باشد.

2008

+Photoderm Sensitive 50 توسط Bioderma

آخرین نسل از محصولات حفاظت کننده سلولی جهانی، که شامل فرمول انحصاری Defense ActiveTM است و برای پوست های حساس کیفیتی منحصر به فرد از زندگی در مقابل خورشید ارائه می دهد.

+UVA =50 / SPF = 50

1999

تکنولوژی آب سلولی توسط Institut Estederm

 آبی منحصر به فرد، الهام گرفته از آب طبیعی پوست که برای بهینه سازی انرژی سلولی و شادابی پوست طراحی شده است. اسپری آب سلول Institut Estederm به یکی از محصولات نمادین برند تبدیل شد. مصرف روزانه آن را حتی کارآمدتر می کند.

1995

Sensibio H2O، آب میسلار توسط Bioderma

ابداع تکنولوژی آب میسل توسط Bioderma، که منجر به ایجاد دسته جدید مراقبت از زیبایی است. Sensibio H2O اولین میسلار واتر، هنوز هنوز رتبه اول در بازار امروز است.

1985

Bronz Repair توسط Institut Esthederm

اولین محصول ضد چروک مراقبت از پوست در برابر آفتاب، که حفاظت مطلوب از پیری پوست را صرف نظر از شرایط نور خورشید ارائه می دهد، در حالی که هنوز هم ضامن یک برنزه شدن عالی است. محصولی شاخص برای بیش از سه دهه و محبوب افراد مشهور است.

1980

Osmoclean توسط Institud Esthederm

کرم لایه بردار ملایم که به صورت عمقی پوست را تمیز می کند، ارائه دهنده مراقبت های پوستی منحصر به فرد و با کیفیت است. یکی از محصولات نمادین Institut Esthedrm، الهام گرفته از روش های حرفه ای پاکسازی پوست می باشد.

1977

شامپو Node – اولین نوآوری Bioderma

اولین شامپو بدون مواد شوینده در بازار است. نام آن از “Non-Detergence” می آید و تاکید بر تفاوت فرمول دارد که نتیجه آن پاک کنندگی ملایم است. شامپویی که با تعادل پیاز مو سازگار بوده و ویژگی های بیولوژیکی لایه هیدرولیپیدی مو را حفظ می کند.